Wednesday, October 29, 2014

Ready for Halloween?

I'm not sure if I'm gonna wear any costume but I will enjoy the Halloween for sure♡ To enjoy the Halloween season, I made a Halloween lunch boxes with Pikachu and Hallo Kitty =) These are one of the best lunch box I've ever made…! 
ハローウィンは、いよいよ今週の金曜日です♪ 私は忙しいので、今年はコスチューム着れないかなぁ。でも、ハローウィン弁当は作りましたよ!個人的には、最高の仕上がりだと思います。

At first, I was gonna make only Hello Kitty… then looked so lonely ='(   ...and Halloween is an event to enjoy with friends…

デザイン当初は、キティーだけにする予定だったのですが。ハローウィンはみんなで楽しむイベントなので、お友達にピカチュウを作ってあげました♪

So I made a Pikachu as her friend! The lunch box was filled with full of joy☆ Cute Cute =)

2人でいると、パーティー感がでますね♪ 初めて見渦中を作りましたが、意外と簡単だったのでちょくちょく作ろうと思います!

Trick or Treat?
Pikachu or Hello Kitty♡ 

No comments:

Post a Comment