Friday, October 24, 2014

Let it go♪Let it go♪

I tried to make Elsa from Frozen but couldn't make it as I was imagine… =( Not so bad but not perfect Elsa… I will try again one day♡ 

先週の月曜日のお弁当は、アナと雪の女王から、エルサを作りました。思い通りにデザインできず、ちょっとおばあちゃんのようなエルサになってしまいましたが、まぁ悪くないはず♪

I wanna recommend you this Smiles from McCain today. This smiley potato is saving my lunch box life =) Fast to cook and tasty even when it gets cold!! Perfect for lunch box! 

私の子供時代、アンパンマンポテトが大好きだった私。カナダで会社勤めをしている今でも、似たような味と見た目のSmiles from McCainをお弁当に入れています♪ すごくお弁当のおかずにオススメです!
Make your self
 a huge Smile =)

No comments:

Post a Comment